
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
#11090
Szerintem meg nem baromság büntetni nem állapot, ami van.
Az állapot két dologra vezethető vissza.
1.: Bugos a 0.6.x óta a láthatósági/álcázási rendszer.
2.: Artyk, amit említettél.
Namost ilyenkor a kiváltó okot szokták kezelni, nem az abból fakadó problémát.
A rush sok mindent megold, nehogy azt hidd hogy annyira idejemúlt stratégia, ha nem tévedek az Öböl-háborúban az amerikai is arra támaszkodtak...
Most lehet, hogy meglepő dolgot fogok mondani, de a szövetséges erők nem capture the base-t játszottak az irakiakkal. Sem 1991-ben, sem 2003-ban.
De ha hasonlatot akarsz, akkor például tanulmányozhatjuk a Vietnámi háborút. :)
De a gond azzal van hogy túlságosan pontosak ebben a játékban az artyk egyáltalán nem valósághű.
Legyünk azért igazságosak, sok más egyéb dolog sem valósághű a játékban. Sorolhatjuk ugyebár, lánctalp és lövegszerelés másodpercek alatt, kioltják a motortértüzet pár másodperc alatt, meghal egy 5 fős legénységből 4 fő, de a maradék egy elvezeti a járművet, észreveszi az ellenfeleket, megtölti az ágyút, sőt el is süti ha kell. Ja, és a rádiót is kezeli. :)