
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs
-
Adjunktus #10535 A TD-hez elsősorban türelem kell és jó idegrendszer.:)
Ha olyan célpontra állok rá,amit nem biztos,hogy szemből átütök (mondjuk az ISU-val ilyen nemigen fordul elő) akkor inkább várok amég valaki megabajgatja egy kicsit és mozgásra készteti.Ha elkapkodom a lövést vagy pozíciót váltok a jobb rálövés érdekében,akkor többnyire felfedeznek.
Ezért inkább várok egy picit.Ha te látod őt akkor a társaid is látják és valaki csak nekimegy.Aztán ha fordul már adhatsz is neki.:)
Persze ha egyedül vagy a környéken akkor nincs mese,muszály leállni karatézni.:)
Az álcaháló,rammer,binocular telescope megy nálam.Minden tag az álcázást nyomja első körben,aztán jöhet a többi.
A jó pozíció választás is nagyon fontos.Jó helyről a kukkerral,ideális esetben előbb észre lehet venni az ellent és ha nem figurázod túl a dolgot 2-3 lövést is leadhatsz rá mielőtt igazán bajba kerülsz.
Óvatosabbak max 2 lövés után léceljenek!
Persze ha épp arra felé nézelődik egy artys akkor gyorsan vége lehet a dalnak." két fikagolyó meggyúrása között kinyom.":)
Ezért én vagy rögtön a lövés után hátrébb tolatok egy kicsit,úgy hogy még takarásba maradjak.Tehát a bokor vagy tereptárgy köztem és az ellenfél között legyen.Vagy eltávozok onnan.
De ha érkezik a lövés az artytól a bokorba ahol szerinte nekem lennem kéne,akkor van,hogy direkt visszamegyek.Egy fail lövés után legtöbbször inkább mást keres magának.