banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • [NST]Cifu
    #10350
    Overlord írt a hiv. fórumban a témában. A probléma az, hogy a játékmotor a távolság függvényében csökkenő intenzitással frissíti a járművek pozícióját. Régen azért warpoltak a járművek, mert 300 méter felett már másodperces időintervallumok is előfordultak. Most ezt orvosolták, de ennek az a hozadéka, hogy drasztikusan megnőtt a szerverterhelés. Állítólag dolgoznak a problémán, hamarosan valamiféle "szuperteszt" lesz ezzel kapcsolatban.