banner
A 'láthatósági / álcázási rendszer' magyarázataLegfrissebb MM táblázat Képfeltöltés ittReplay feltöltés ittOnline Tech-Tree Virtuális pénisz mérő (EFF/WN7)Serious Threat StreamMr Scheff Stream[FAQ - GYIK avagy Gyakran Ismételt Kérdések]Individuális missziók listája TeamSpeak: pointer4.no-ip.org, jelszó nincs

  • zalkad
    #10267
    Ezt nem osztom... én kimondottan örülök neki, hogy nem rodeóznak a scoutok fel-alá percekig a bázisunkon. Mivel alig vannak már arty-k (najó, azért van kivétel), nincs is sok értelme egy bázison rohangáló scoutnak.
    Inkább az lett a fö feladatköre szerintem, hogy okosan nézze meg, merre vonul az ellen föhada, merre van a gyenge pontjuk.
    Átalakult a játék, nem biztos hogy nagyon elönyére, de semmiképpen sem hátrányára.

    Az elmúlt napokban nagyon jókat játszottam, élvezem hogy a közepes és nehéz tankjaimat végre normálisan tudom használni, és a csaták is kezdenek valóságosabbnak tünö formát felvenni (pl pont hogy megszünik az idegbeteg leopárdok rohangálása)

    Kempelés, meg bujócska eddig is volt, meg lesz is.
    A vicc az, hogy olyan pályán, ahol nem volt arty, ösztönösen bújtunk a sziklák árnyákába, ami azt eredményezte, hogy csak egyszerre egy tank tudod hatékonyan harcolni, mert a többi a seggében volt és nem látott töle a célpontra.