GTR 2011?
  • Alexease
    #205
    A SimBin adott ki videot, azt a promot, ami neked nem tetszett;)
    Az AC-bol valszeg azert nem volt eddig, mert meg erosen pre-alpha, erosen hianyos vagy felkesz (hangok, grafika, animaciok stb.), ami egy jominosegu, HD videonal gazos, de egy pre-alpha bemutatos, kameras felvetelen nem szamit.

    Az autosjatekok 99%-a megjelenik konzolon is vagy csak azon. Ami itt kerdeses vagy tema, az a „barkacs/homemade” iR, AC, rF2, es az erthetetlen SimBin RR3 (RR:RE vagy volt GTR3 vagy mittudomenmarmi:P)

    Az iR alapbol passzolos konzolon, majd' 10 eves alap engine (NR2003), azt vasartoltak vissza, pereskedtek egy kicsit, es immel-ammal honaprol-honapra fejlesztgetik. A „legegyszerubb” fejlesztesek is (uj hang engine, dx11, uj shaderek, animaciok stb.) naluk szo szerint evekig tartanak;) 5-6 emberrel nem lehet megvaltani a vilagot;)
    Felretolva a reklamszoveg 30ezres iR-tabort, szerintem jo ha 5-10000 allando, fix elofizetoje, hasznaloja lehet az iR-nek. Konzolon mennyi fix elofizetore lehetne szamitani, aki rendszeresen hasznalna (no help, no hatulrol tologatas), es dollar szazasokat omlesztene bele?! Ha lenne is nehany ember, azert a nehany tucat ember miatt semmi ertelme foglalkozni vele;)

    Az AC is lehetne konzolon, de mint lathato volt mar sokszor, abban a 10nm-es irodaban 3-an nyomulnak (plusz kulsosok, lehet hogy ingyen hobby-bol;P), 3 eve irogatjak az uj engine-t.

    Es ha mar konzol, akkor a minosegi es nagy mennyisegu tartalom, amire igeny van. Akarmilyen autosjatek jelenik meg azokon, tetszik nem tetszik, azonnal lehet hasonlitgatni, konkuralni (GT5, Forza). Ezeknel a szimeknel mar annak is orulunk/orulnek, ha tudnak 1-1 uj autot/palyat liszenszelni, osszerakni. Vagyis nem 50-100 darabos tetelekrol van szo;)

    Az rF2 szinten, 10 eves alap engine, full barkacs, minimal ember, minimal penz, meg PC-re sem tudnak osszehozni olyat, amit az emberek szeretnenek, nem hogy konzolra. Januar ota betaznak, nem tortent semmi:D

    SimBin-t nem ertem, nekik elvileg van penzuk, meg sem leptek a konzol fele.

    De ott a CARS, az lesz az etalon, hogyan tud egy eredetileg PC-s ceg, nem csak portolni, hanem valoban multiplatformra fejleszteni egy Real/Sim kategorias jatekot. Nekik van penzuk (millios eladasokkal buszkelkedhetnek, es nem ezresekkel, mint Kunos/iR/rF ;P), van emberuk, kapcsolataik. Bar valszeg meg igy is nagysagrenddel kevesebb, mint egy GT5/Forza szintu projecthez szukseges lenne:D
    Drukkolok nekik, de erosen ketlem, hogy megvaltjak a vilagot;)