• opeca
    #49
    Én az Ubi hivatalos fórumából indultam ki, ahol volt minden csak nem királykisasszonyhoz méltó párbeszéd...

    És azért álljunk meg egy szóra, az nem úgy megy, hogy ő semmiért nem vállal felelősséget.

    Rendben, írja bele, hogy netkapcsoalt kell, volt is a szerencsétlen usereknél, csak éppen a másik odlal dobta vissza a hibákat folyamatosan.

    ASzért itt komoly minőségibiztonsági problémák voltak...

    Ez a védjük a termékünket ezért kaptok egy szar, labilis, használhatatlan rendszert, ami az nyújtja, hogy a pénzetekért nem kaptatok semmit nem megy. Nem csodálkoznék ha egy két hivatal azért rákérdezne az Ubinál, hogy hogyan is volt ez most srácok? Eladjátok a tévét, csak nincs benne panel?És ez nem is vis mayor, hogy belecsapott az áram, meg a takarítónő elfordította a főkapcsolót.

    Ez gyengébb esetben a minőségbiztonsági hiányosság, súlyosabb esetben pedig egyszerűen csalás.

    Azért a termékvédelem is csak addig mehet el, amíg a jogos felhasználó zavartalanul tudja használni a terméket...

    És ezt érzi az Ubi is, azért tesz ilyen ingyen letöltési ajánlatokat. Tudja, hogy most nagy szarba került, bár ő maga lépett bele a saját irreális mohósága miatt.

    A multijátéknál is figyelni kell az ilyen dolgokra. Ott is fail-safe megoldások kellenek, túlbiztosítás, redundancia stb. stb.

    Felelőssége és kötelezettségei is vannak egy játékfejlesztőnek, nem csak jogai a bevételre. És itt már az Ubi nagyon elszállt.