Adr74#39
Egyetértek mindkettőtökkel, az úttal kapcsolatban.Kell egyenes is és kanyar is bele.De hát ez már amióta világ a világ ez így van... A Test Drive Unlimited igazából lézeres letapogatással készült, a Need For Speed meg nem.Bele lehetne mindkettőbe kötni, de felesleges, mert mindkettőnek megvannak az előnyei és hátrányai... Ha Test Drive-nál járunk akkor valahogy azt nem értettem soha, hogy a Ferrari Enzo-val hogy lehet 380 Km/h-val megtenni 200 Km-t kevesebb mint 20 perc alatt.Ott olyan 70-80%-ban az aszfalt, hogy gödrösek, így ide oda dobálnak.Tehát 380-al menni és megfogni egy olyan erős autót és úton tartani képtelenség.Így valószínűleg csaltak akik megtették annyi idő alatt.Én kipróbáltam billenytűzettel, gamepaddal és kormánnyal.Kormánnyal is szinte lehetetlen, mert úgy eldob a bukkanó, hogy beszállsz az erdőbe.Így értékes másodperceket veszítesz.Ami a végén az idődet nagyon befolyásolja.A Need For Speed Undergroundban meg azt bírtam amikor gyorsulás volt, és ugyan olyan autóm volt tuninggal egybekötve, de mégis elszáguldott mellettem úgy hogy csak néztem.Szerintem ez is csalás volt, mivel nem lehet olyan mértékben állítani a tuningot mint a Pro Street-ben.Ott egy 800 lóerős izomautót fel lehetett tornászni 1000 lóerősre és az már közelebb áll a valósághoz mint az Underground Online része :) Csalók akkor is voltak, vannak és lesznek is! Sajnos kár hogy nem kapnak egy szép bant, amivel elgondolkodnának ezeken!