• AgentKis
    #27
    Sokan az autojukkal, a mosógépükkel, a TV-jükkel, a ruháikkal, edényeikkel, szerszámaikkal de még az ételmiszerükkel is így tesznek. Nincs ezen semmi csodálkozni való, FOGYASZTÓI TÁRSADALOMnak hívják. Ebben a rendszerben a reklám által generált (csak nagyon kevés esetben értelmes, valós) igényeket elégítenek ki az igényeik kielégítéséért dolgozó "fogyasztók" dolgoztatása (sok esetben kizsákmányolása, kirablása) útján meggazdagodó vezetők, az úgynevezett tőkések, vagy tulajdonosok.

    Messze nem a számítástechnika az egyetlen környezetszennyező terület (sőt megkockáztatom, hogy nincs az első 10ben sem.), ettől függetlenül ez a rendszer így működik, a hiba a rendszer sajátja, sőt valójában éppen erre épül (folyamatos termelési volumen növekedésre, ami ha megszűnik válságnak hívjuk).