Hadviselés a világűrben


  • Dzsini
    #26
    Én egy játékra emlékszem (na jó kettő, de az folytatás volt), ami valós (relatív) sebességekkel játszott, és úgy lehetett benne űrcsatázni is: a Elite II: Frontier, és a Frontier First Encounters.
    Ott nagyon jól kijött a hajtóművek ereje, a turret jellegű fegyverek hatásossága, az, hogy a hajótest fordulásával a sebességvektor még nem változott... gyakorlatilag újra kellett tanulni az egész, már megszokott Elite-jellegű űrcsatázást, mert (főleg nagy hajóval, és ahhoz képest gyengébb hajtóművekkel) lehetetlen volt egyáltalán utánafordulni egy gyorsabb, méretéhez képest erősebb hajtóművel rendelkező gépnek (külön mutatta a haladási irányt, a hajó orrának irányát a nézethez képest) - ott maradtak a rakéták és a lövegtornyok, amíg a nagy hajó az ötödik napi gyorsítás után "utazott" a Jupiter irányába, kikapcsolt hajtóművekkel.