• Balumann
    #70
    Annyi baromságot írsz, hogy az hihetetlen. Fejlesztenek egy játékot, ha az nem valami játszhatatlan szar, akkor megéri kiadniuk pc-re is, ami bár kicsit költségesebb meló, annyival nem, hogy egyáltalán ne adják ki. Ráadásul ez pont azért van, mert a konzolnépszerűsítési kampány miatt (konzol excluzívok, késleltetések, ki nem adott játékok) többen áttértek konzolra azok közül is, akik szívesebben maradtak volna pc mellett, sőt legtöbben azt is fejlesztik tovább mellette, csak aztán konzolra veszik meg.

    Aztán, kiadnak egy játékot, megveszik jó sokan a hype meg jó előzetes miatt. Kikerül warezra, rengetegen letöltik. Ezek közül nagyon sokan kipróbálják, játszanak vele, HA JÓ (!) ezek közül is nagyon sokan megveszik (persze hátránya, hogy ha nem jó akkor meg nem veszik meg, EZ ELLEN harcolnak a másolásvédelemmel nagyobb arányban!!!). Sokan akkor veszik meg ha lejjebb megy az ára, vagy kijavítanak a játékban dolgokat. Addig elkezdenek multizni, amivel jóesetben még többen megszeretik a játékot, és megveszik ezt, vagy akár a következő részt (tapasztalat).
    És van egy réteg, aki nem fog venni játékot akkor sem, ha kifejlesztik a feltörhetetlen másolásvédelmet, mert számukra nincs olyan ár/érték arány (ami szubjektív, függ a kereslettől, igényektől, stílustól, stb.), hogy megvegyék.

    Ha jó játékok lesznek, akkor sokat eladnak, ha nem akkor nem. Amennyit nyernek a jó védelemmel, annyit is vesztenek kb., mert sokan nem fogják megvenni, mivel nem tudják kipróbálni, vagy mert netfüggő, nem lesz benne lan se valószínű, vagy szintén nagyon sokan vannak, akik egyáltalán akkor hallanak hírt játékokról, ha felkerül warezra :D

    És hogy warez ellen harcolnak-e, konzolon is ugyan úgy van warez, az újabb flashel már netezni is lehet nyugodtan nem eredetivel, és arra is töltenek rendesen (kapásból tudok jópár embert, aki azért vett boxot, még külföldit is ismerek, játék onlineról).