
Sid Meier's Civilization
-
#659
Próbálhattál ésszel háborúzni, de egész CiV IV-es pályafutásom alatt egyszer tudtam komolyabban egy szorosban fogni az ellent. A többi az AI butasága és a túlerő. Ennyi.
Most a flanking és terep és egy mező = egy egység miatt tényleg nagyon meg kell fontolni, hogy mit milyen sorrendben csinálsz. Sőt. pont emiatt néha megéri az olcsóbb egységekből sokat csinálni, mert a flanking bónusz elég jól modellezi a túlerőt.
A CIV egyetlen modjában sem fenyegetett soha a lázongás. SOHA...
Bugossága? Eddig egyetlen buggal sem találkoztam, CTD sem volt. A látványhoz képes erőforrásigényes, ez tény. (A harbort én néztem el.)
A diplomácia minimálisan jobb lett, de nem sokkal.
A kémkedés hiánya az ami eszméletlenül ordító hiba. SEMMIT sem tudhatsz meg az ellenfélről, nem lehet szemmel tartani és megzavarni. A CiV-ben volt aruk ehhez egy külön kieget kiadni...