civilizationbanner.jpg

Sid Meier's Civilization
  • Molnibalage
    #659
    Próbálhattál ésszel háborúzni, de egész CiV IV-es pályafutásom alatt egyszer tudtam komolyabban egy szorosban fogni az ellent. A többi az AI butasága és a túlerő. Ennyi.

    Most a flanking és terep és egy mező = egy egység miatt tényleg nagyon meg kell fontolni, hogy mit milyen sorrendben csinálsz. Sőt. pont emiatt néha megéri az olcsóbb egységekből sokat csinálni, mert a flanking bónusz elég jól modellezi a túlerőt.

    A CIV egyetlen modjában sem fenyegetett soha a lázongás. SOHA...

    Bugossága? Eddig egyetlen buggal sem találkoztam, CTD sem volt. A látványhoz képes erőforrásigényes, ez tény. (A harbort én néztem el.)

    A diplomácia minimálisan jobb lett, de nem sokkal.

    A kémkedés hiánya az ami eszméletlenül ordító hiba. SEMMIT sem tudhatsz meg az ellenfélről, nem lehet szemmel tartani és megzavarni. A CiV-ben volt aruk ehhez egy külön kieget kiadni...