
Sid Meier's Civilization
-
steweee #64 sztem a negyedik rész már mindent tudott amit egy ilyen játéktól el lehet váni, a remek grafikán felül. tartalmilag tényleg kis történelemóra, bevezetném a sulikba :)
ami mindenképpen szarul volt megoldva az, hogy az ellenséges civilizációk nem maguktól fejlődtek, hanem hozzánk igazította a gép... nyilván elég nehéz lenne sok civ esetén a gépnek külön számolnia, de aziért finomíthattak volna rajta.
bebaszott hogy többszöri visszatöltögetés, jó helyen való városalapítás meg vesztett csaták utáni reload ellenére is hopp, egy erősebb civ mellettem, aztán hiába verem így is le, néhány kör és máris felerősödik ha nem nézek rá, meg telepakolja egységekkel a városait. ha nem végzek vele vayg gyengítem meg nagyon, akkor mintha misem történt volna, és simán legyárt egy csomó katonai egységet, úgy hogy közben meg nem marad le a tudomány és egyéb fejlesztések terén...
na ezt nem kéne az új részben