
Sid Meier's Civilization
-
Pio #62 Az előzetesek alapján (eléggé beleástam magam) jóval komplexebb lesz, elsősorban helyezkedés tekintetében.
Persze nem lesz olyan komplex, mint egy körökre osztott taktikai játék (megint csak a Wesnoth-ot említeném, de lentebb a jó öreg PG is elhangzott példaként) és ez így is van jól, hisz a civ millió más dologról szól, nem lehet minden részlete végtelenül mély, mert sose érnél a köröd végére. Én speciel így is tartok tőle, hogy drasztikusan nőni fognak a köridők, mivel tényleg érdemes lesz minden lépést jóval alaposabban megfontolni.
Egyet értek, hogy a Civ4-ben a harc erősen kilógott a sorból, minden más összetett, jól kidolgozott volt, a harc pedig elnagyolt, kicsit összecsapott. De szerintem nincs félnivalónk, minden interjúban nem győzik hangsúlyozni, hogy a legnagyobb változást a harcrendszer kapja majd.