
Sid Meier's Civilization
-
#4645
Ezt így nem pontosan vágom. A sereg mozgatása és az eltelt idő nincs arányban? Valójában szerintem ez még túl könnyű is, nem reális, de nem csak abban hogy egy folyón való átkelés az 10 év, hanem abban is hogy az utánpótlás, az ellátmány nincs számolva, hegyen-völgyön átkelni egy hadsereggel nem egyszerű...nyilván nem is tart 10 évig, viszont cserébe nincs elhullás és ellátmánymenedzselés.
A korokat kijátszani sztem nem probléma, lehetne még részletesebb, viszont ha lelassítod a köröket, akkor a tudományt is nagyon le kellene lassítani, mert így is necces, hogy nagyon előreszaladsz ami mindig is probléma volt a Civ' játékokban. Nem látom a térképed, hogy mennyire messze van a támadandó fél, érdemes jól megtervezni egy támadást, akár egy kereskedelmi úttal megalapozni a könnyebb haladást. De általában ha támadni akarok akkor már régen ott a sereg, egy közeli hazai terepen fejlesztem ha kell, de nem szokott probléma lenni. ..ha szigeteken játszol akkor problémásabb valamivel a hajók miatt..