
Sid Meier's Civilization
-
#36
Nekem kicsit vegyesek az érzéseim.
Grafika nagyon kúl.
Tüzérségi jellegű egységek jelentősége kúl, de már máshol is volt, a CivIV modokban mondhatni általános.
Hadihajók támadása szárazföldi egységek ellen, szintén kúl, és a régebbi részekben ez is működött.
Civic-ek félduzzasztása. CivIV modokban szintén benne van. Nagyon nehéz jól csinálni. 5-6 civic-nél többet nincs értelme szerintem csinálni, ugyanis alapvető erőforrásból sincs több, kaja, pajzs, pénz, tudományos termelés, stb.
Kicsit azt érzem, hogy egy csomó dolgot bevittek a játékba, de alapvető dolgokon nem változtattak. Az új játékmenetet az okozza, hogy olyan egyéb szabályozókat vezetnek be, amelyek amúgy nem következnek magából az új rendszer dinamikájából, de valahogy szerették volna ha a készítők megjelent volna a játékban.
Én már most a modokra vagyok kíváncsi.:)