Új licitálós oldal
  • Yoodli
    #1283
    Tisztelt Fórumozók!

    Mielőtt belekezdenénk:

    kedves Proudie, mint Te biztosan tudod, de nem említed, hogy befizettél egy adott összeget, majd azt duplán írta neked jóvá a rendszer az alapszoftverben kiderített hiba miatt. Így neked is tudnod kell, meg is írtuk neked, hogy nem a Touchsmart aukcióban tűntek el a kreditjeid csupán helyreállítottuk a TÉNYLEGES befizetésednek megfelelő kredit-egyenleget. Köszönjük objektivitásodat.
    Kedves Bub01, megértük a problémádat (nálad azt hiszem a két egymást követő esetben is hiba lépett fel az aukció lezárásakor), de amint azt talán a fórumból is kiolvashatod, nem mi kreáltuk szándékosan hibát (nem állhat érdekünkben), hanem valóban a (dupla-jóváírással is azonos) sw hiba okozott ilyen hibás aukciókat. Több mint 800 sikeres aukción vagyunk túl, a termékek ott vannak a nyerteseknél, ellenőrizhető. A hiba javítása (vagy az ok kiderítése) sajnos hónapokat vett igénybe, sok aukciót törölnünk kellett, de szerencsére úgy tűnik sikerült javítani (az elmúlt néhány hétben egyetlen aukciót se kellett törölnünk), és az oldallal se fordult elő mostanság, hogy ne működött volna akár csak másodpercekre se.
    A két story után csak annyit még, hogy mint ahogy a múltban, úgy a jövőben sem kívánunk foglalkozni az összeesküvés elméletekkel (nem küldjük ki a terméket, xy nem is valós személy, stb.), e helyett végezzük a dolgunkat, küzdünk a nagykerekkel, ahol megnevezésükkel ellentétben nem tartanak kereskedelmi mennyiséget szinte semmiből, vagy eladják azt az x db-ot amit előre lekötöttünk…
    Ez a mai magyar valóság, de kiváló tesztidőszak volt cégünknek, befektetőinknek.
    Túl vagyunk egy fogyasztóvédelmi vizsgálaton (javunkra döntöttek) és egy átfogó APEH ellenőrzésen (nem találtak szabálytalanságot).
    A konkurenseinkről is kerestünk elő fórumokat, de nem nagyon találtunk. Köszönjük a kitüntetett figyelmet…

    További szép napot mindenkinek,
    Üdv,
    Yoodli Kft