Új licitálós oldal
-
Yoodli #1255 Kedves Felhasználók!
Bizonyára észrevettétek, hogy néhány napra megszakadt a visszajelzés az ügyfélszolgálat részéről. Ezúton szeretnénk elnézéseteket kérni, ennek oka egy hibás levelező-program beállítás volt, a leveleket ugyan kiküldtük, de az sajnos nem jutott el a címzettekhez, amire csak napokkal később derült fény.
Az ügyfélszolgálat erősítése érdekében átszervezésekre került sor az utóbbi hetekben. Megvitattuk, mik azok a dolgok, amiken változtatni vagy erősíteni kell. Szeretnénk, hogy a jövőben ügyfélkezelésünk pontosan és időszerű informálással zajlana. Ezekre történtek és történnek fejlesztések, amik mind a felhasználók, mind pedig a mi problémáink megoldását megkönnyítik.
Levelezési szolgáltatásunkat is frissítettük. Átszervezésre került az információs felület is. Az oldalon hírdobozt hozunk létre (még fejlesztés alatt), amiben mindig friss rendszer és ügyfélhírek futnak majd, addig is a jelenleg használt Hírek menüpont üzemel. Itt szerezhetsz tudomást arról is, ha esetleg technikai szünet várható, vagy adott aukciók nyitási és/vagy zárási ideje megváltozott.
Hírleveleinkben mostantól segítséget nyújtunk az oldal könnyedebb és célszerűbb használatához, ezért érdemes erre feliratkozni, olvasgatni és az oldalt többször böngészni.
További sok sikert kívánunk az oldal használatához!
Üdvözlettel:
Yoodli Ügyfélszolgálat