Új licitálós oldal
-
ccyr #1230 Ja, hogy valóban ne csak a negatívumokról írjunk: én is megkaptam a jóljártam - amúgy boltban nemolcsó - telefont kifogástalan állapotban.
És mivel most nagyhirtelen elolvastam újra a szerződési meg egyéb feltételeket, benne vagyon ugye, hogy a lefagyott licitek újra lesznek indítva, kreditek jóváírva stb., bízzunk benne, hogy rövidesen így lesz. Nem a pénz a gáz, mert az ember ha belefog egy ilyen "játékba" akkor ismernie kell a buktatókat, illetve hogy valószínűleg nem egyszer nem kétszer bukni fog kisebb nagyobb összeget - ez benne van a pakliban.
Viszont a kommunikáción legalább anyit javítani lehetne, hogy lenne az oldalon egy "Gépház üzen" rész, ahol legalább annyi megjelenne ilyenkor, hogy "problémát észleltük, orvoslásának nekiláttunk, kreditekkel ez és ez lesz" stb. Nem kell hogy konkrétan válaszoljanak mindenkinek egyenként, de legalább ennyit. Technikailag sem egy hűde megoldani, sőt.
Azt is el tudom hinni, hogy az egész egy két-három-négyfős csapat, és a töküket is elhagyják éppen, node az elején befektetett sok munka később busásan megtérül (ha egy termék ára a licitben eléri a bolti ár 16%-át, akkor már a termék árának kétszeresét tolták be a T. felhasználók krediteken keresztül), és akkor illenék nem béta szoftververzióval nekifutni boltnak,vagy ha igen, gyalulni lefele a reklamációkat érdemben ld. pl. mint fentebb, plusz javítani, javítani, javítani éjféltől reggel 9-ig mindennap, mert így sok a bosszúság, meg elindul a feljelentősdi, ami senkinek sem hiányzik, oszt a végén ne adj ég egy bepipázott konzolhuszár mélylinuxer még dühében nekiáll hekkolni...is...
Szóval hosszútávú gondolkodás, kisebb pillanatnyi haszon szerintem jobban megéri, mint fordítva.
Nehogy legyen egy újabb Il Ferrónk...