• ziipp
    #68
    Személyes hangvételű cikk, de hol a személy, aki írta? Ha a hozzászólók neve is kiíródik, akkor a cikkíró neve is legyen kiírva. Ez így volna rendben.

    a cikkből
    "Egyben divatcikk is, a fiatalság számára egy korszak ikonja, kötelező és jelzésértékű tartozék, mely egy bizonyos pozícióba helyezi tulajdonosát."
    Ez az egyik legnagyobb gond ezzel az egésszel. Társadalmi pozíciót veszel a pénzedért, holott ezt normál esetben ezt tettekkel kéne elérned.

    Véleményem szerint az iPaddal az Apple nem fog bebukni. Az eszüket használó embereknél persze igen, de egyébként gond nélkül folytatja majd a számomra balekoknak tűnő :) emberek pénzének leapasztását.

    Glutamin
    "Mélységesen egyetértek. Egy ilyesmi cuccról már el tudom képzelni, hogy hétvégén a kezembe vegyem a kanapéra dőlve mint egy magazint/újságot. Erre kiváló lesz ez az eszköz."
    A reklám ereje. Itt van testközelből, élőben.

    Ruley
    "Fordítva van az ok-okozat, nem attól sikeres egy termék hogy erős a márkaneve, hanem attól erős a márkaneve hogy sikeres(egyéb okokból)."
    Mindkét irányban működik a dolog. A keresletet ki lehet elégíteni, ugyanakkor keresletet teremteni is lehet. Valamelyik reklámból megtetszik a termék, és megveszed. Ha nem láttad volna a reklámot, kereslet sem ébred benned a termék iránt. Mindez független attól, hogy mennyire gondolod tudatosnak a döntést, illetve hogy később mennyire válik be az adott termék.