-
Pares #49 Na akkor kezdjük.
"A fegyverválaszték ,páncélválaszték ,bioválaszték mind töredéke az elsö résznek a hab a tortán hogy nincs inventory !!!"
Igen, igaz, a fegyverválaszték kissé megritkult, de több a fejlesztés. Páncélválaszték drasztikusan megnőtt az első rész 3db átfestett páncéljához képest. Bioválasztékot közel sem nevezném töredékének, ezzel ellentétben szerintem valamivel erősebbek és különlegesebbek lettek a biotikus erővel rendelkező kasztok, főleg a keverékek (Vanguard, Sentinel), persze ezek is az ízléstől függnek. Inventory van, csak "kissé" el van rejtve.
"megszünt a zárnyitás ,kodtörés képzetség és ha már képzetség fele annyi van mint az elsöbe pedig ott se volt hü de sok"
Nem szűnt meg, csak átalakult. Most bármelyik kasztal fel tudod törni a zárt ajtókat, stb. Lehet, valakinek nem jön be, bár ezzel kapcsolatban alig láttam panaszt a hivatalos fórumon. Bevallom, engem egyáltalán nem zavar, hogy nincs korlátozva. Képzettségből nincs fele annyi. A gyakorlatban több a hasznos képesség, mint az elsőben, ahol minde egyes elköltöt pontért kaptál valami hihetelen 1-2%-os javulást. Ehelyett most nagyobb léptékban jönnek.
"A harcot is teljesen lebutitoták nincs medigél bebujsz egy sarokba és regenerálodsz nincs gránát /az elsöbe volt többféle /"
Lebutították, lol. A harcrendszer nagyon sokat fejlődött és javult. Van medigél, az élet regeneráció is meg van magyarázva a codexben. Van gránát is, csak most nem puszta kézzel hajítod nyíl egyenesen több tíz métert, hanem egy gránátvető segítségével lövöd ki. És azt is lehet fejleszteni.
"A harchoz használt képzetségek se érnek semmit ,probaképp garrusnak mindenképzetségére csak egy pontot adtam és érdekes modon ugyaugy darál mint a fullra fejlesztet karim."
Véletlenül nem Casual-on játszod? Probáld ki Veteran vagy nehezebb szinten...
"Az elsö részbe volt értelme pakolgatni a fegyver skillekre mert ugy egyre pontosabban lötél itt mindjárt elsö szinten egy kilométeröl elövöd egy veréb fejét..."
Igen, minden elköltött pontért kaptál pár százalékos, észrevehetetlen javulást. Soldier-ként mégcsak nem is lehetett az összes fegyvert az elejétől fejleszteni, mert csak az első 5-6 pont után nyitotta meg a Snipert meg a Shotgunt. Sok értelme nem volt az egésznek, mert az ellenfelek veled együtt léptek szintet, ráadásul voltak hasznosabb skillek is, amikre köldhetted. Külömben az egész fegyverfejlesztés a játék történetét tekintve eléggé furcsa volt, hiszen Shepard nem egy parasztgyereket játszott, hanem az emberiség egyik legjobb katonáját, aki elvégezte a különleges N7 kiképzést is, ráadásul az első ember Spectre. Szóval az, hogy egy ilyen elit katonának még fejlesztgetni kell a célzó képességét... Igen, a tradicionális RPG-kban lenne helye, ahol a 0-ról indulsz, de nem itt.
És nem fanboykodom most, mert van pár dolog, ami nekem se tetszik, például hogy nem veszi le a sisakját párbeszéd közben, sisakon kersztül megismernek, sisakon keresztül iszol, a fegyverekre és páncélokra csak a bónuszt írja ki, de az alap statokat nem, de számomra ezek mind apróságnak tűnnek a játék többi, remekül kidolgozott részéhez képest, ráadásul ezeket patch-on keresztül is javíthatják...
A játék nem tökéletes, egyik sem az, és soha nem is lesz tökéletes játék. Csak nem szabad átesni a ló egyik oldalára sem...