• Rentadar
    #45
    Ugyanarról a játékról beszélünk vajon? Minden amit felsoroltál fejlődés a 2höz képest. A skillek tekintetében lehet kevesebb van, de azoknak igenis van értelme, ellenben az 1-el, ahol mindent ki tudtál maxxolni, így gyakorlati hasznuk 0 volt.
    Az 1-ben ugyanazokat a fegyvereket használtad (spectre) és kb ugyanazokat a páncélokat (colossus vagy preda). Ellenben itt annyi fegyver van, hogy van értelme választani közöttük. (magasabb nehézségi szinten van 1-2 bónusz)
    Páncélok terén is jóval több használható típus van, igaz itt lehetne több.
    Az inventory hiánya engem speciel nem érdekel, az első részben ez az omnigél fetisizmusban jött ki. Egyáltalán mire használod az inventoryt ? Abszolút semmire, azonkivul hogy gyűjtod a szart amit aztán eladsz.
    A biotic powereket kicsit gyengítették, mert az 1-ben röhejesen erősek voltak. Teljesen érthető.
    Gránát totál felesleges volt 1ben, helyette kaptunk fain heavy weapokat, ja és nehogymár egy harcedzett spectre arcnak weapon skillt kelljen gyúrnia, hogy eltaláljon valamit.

    A harc sokkalta értelmesebb lett és izgalmasabb, ami köszönhető a jobb ai-nak, a reloadnak, a használhatóbb képességeknek. Nem tudom, te hogy vetted ezt észre, hogy a skillek nem fejlődnek rendesen, amikor a rank4es skillekből mindenhol 2 is van, és mikor eléred azt, ég és föld kb.

    Harmadrészt Bioware már n+1-szer elmondta, hogy a ME franchise nem tradicionális rpg, és sosem lesz az. Az 1 sem volt az, csak a taktikai tps része annyirra gyenge volt, hogy senki nem is figyelt rá. A 2-ben az a nagy javítás, hogy azt a hihetetlen gyenge tps részt megcsinálták rendesen, miközben a felesleges szart kiszórták. (amit egyébként a közönség keményen követelt)