• wedge31
    #42
    Ezt mindenki igy gondolja aki objektiven tud a játékal foglalkozni és nem elvakult fanboy.
    Az elsö részhez képest oriási a visszalépés az rpg elemeket tekintve pedig már azt már elsöben is elég lightosan adagolták.
    A fegyverválaszték ,páncélválaszték ,bioválaszték mind töredéke az elsö résznek a hab a tortán hogy nincs inventory !!! egy állitolagos akció-rpg-ben.
    A teljesitett feladatokért mindig ugyananyi xp kapsz nehézségtöl függetlenül ,megszünt a zárnyitás ,kodtörés képzetség és ha már képzetség fele annyi van mint az elsöbe pedig ott se volt hü de sok.

    A harcot is teljesen lebutitoták nincs medigél bebujsz egy sarokba és regenerálodsz nincs gránát /az elsöbe volt többféle /
    A harchoz használt képzetségek se érnek semmit ,probaképp garrusnak mindenképzetségére csak egy pontot adtam és érdekes modon ugyaugy darál mint a fullra fejlesztet karim.
    Az elsö részbe volt értelme pakolgatni a fegyver skillekre mert ugy egyre pontosabban lötél itt mindjárt elsö szinten egy kilométeröl elövöd egy veréb fejét...

    Ennyit az ugymond " rpg " részröl ,a játék ,története ,karakterei ,küldijei ,helyszinei ,párbeszédei mind-mind epikusak a szokásos Bioware fantasztikus szinvonalal.