Spec Ops: The Line


  • mester1987
    #332
    Amúgy már az effektekről, textúrákról javarészt rá lehet jönni hogyha Unreal Engine.

    Én egy egy FULL licenszelt UE 3-mal tudnám elképzelni az új Szivárvány Kommandó: Hazafiak részét, de csakis azért mert látom milyen lehetőségeket rejt a motor az eddigi UE 3-as címekben.

    Írok is pár példát, mint UE3 kedvencek...

    -Batman: Arkham City (a karakterek modellezése elsősorban, amit még sose láttam ezzel a motorral ilyen szépen egy címben sem eddig)
    -Stranglehold (elsősorban a rombolható környezet miatt)
    -Gears Of War (amit ugye nem kell bemutatni, mert minden grafikai téren káprázatos -kár, hogy nem jött a 2 uccsó PC-re-)

    Meg ha már írtam Epic Games címet; akkor a Bulletstormot se hagyom ki, mert szerintem a játékmenetet leszámítva egész EPIC látványa lett :)