Játékok és az életkor kérdése
-
#117
ha fáj gondolkodni, akkor biztos az :DDD
különben meg RPG-nél oké hogy szétosztod a pontokat és kész, de az igényesebb (nem hack 'n slash cucc) többszöri újrajátszással, pár különböző befejezéssel és hasonló jópofa dolgokkal képes életben tartani a játékot...egy alap FPS meg bejön, mindenkinek tetszik hogy miylen szép, hogy loccsan a kis agya az ellennek, aztán két-három hónap és megunják...kivéve amik versenyeztetik az embereket folyamatosan...
az összetettség nem feltétlen azon múlik hogy menyi gombbal irányítok vagy mennyi ideig tart rájönni a nyerő taktikára egy játéknál sem...egy alap rtsben gyártod az egységeket mint a gép, fejleszted őket, küldöd az ellen ellen (hehe) ott van a régi jó kő-papír-olló felállás az egységek közt, de a külöböző frakciók (főleg ha jó a balansz és ténylegesen különböznek, nem csak annyi hogy az egyik kék a másik meg piros), a sztori mind-mind olyan elem ami élvezetessé teszi...