tsw
  • s1lkforrent
    #2226
    Tud a ranged ranged lenni, de csak akkor és addig, amíg szórod az impaired és hindered status effecteket. Persze támadás elől kitérni is csak úgy lehet, ha megszórod valami lassító / helyhez kötő képességgel a közelharci ellenséget, és egy másik helyváltoztató képességgel vagy a tigrisbukfenccel kiérsz a támadási köréből. Nem egy átlagos evade-dodge az biztos.

    De abban mindenképp igazad van, hogy ez ranged csak névleg az, ezt gyönyörűen szemlélteti mikor egy közelharci ellenséget olyan helyről "húzol magadra", vagy oda menekülsz előle ahonnan már nem ér el. Ekkor az AI kicsit szenved, majd a közelharci támadásának megfelelő vagy annál nagyobb sebzést kezd bevinni kis sugarak kíséretében. Nyilván ez egy anti glitching dolog a pályahibák kihasználása ellen, de akkor is mutatja hogy nem gondolták ezt a távolsági harc dolgot komolyan.