elektromos, napelemes, hibrid- és egyéb alternatív meghajtású autók
  • Sequoyah
    #351
    Hat mar megbocsass, de egyre inkabb ketelkedem benne, hogy valaha is dolgoztal mernokkent:D
    Tudod te egyaltalan mit jelentenek a "rendszer", "modell" es "elvonatkoztatas" szavak barmilyen mernoki es/vagy tudomanyos agazatban? Esetleg tudod mi az, hogy absztrakcio?
    Tudod, a valosagTOL elvonatkoztatas, rendszerek magasabb vagy alacsonyabb absztrakcios szinten vizsgalata.

    Az a baj, hogy probalok mernokkent beszelni hozzad, de abszolut nem ismered a nyelvezetet es a gondolkozasmodot. Szoval legkozelebb inkabb atlagos mezei forumozokent probalom elmagyarazni, mert sajnos fogalmad sincs, hogy mirol beszelek.

    Most vagy megerted mi az a gyorstoltoktol valo elvonatkoztatas, vagy teljes a sotetseg... Mint mondtam. amig ez nem megy, nem fogsz tudni rendszerben gondolkozni, mert minden aprosagon megakadsz, es felteszed a kezedet mint "megoldhatatlan problema". Igy se mernokkent, se tudoskent nem lehet dolgozni. Gyari futoszalagnal munkaskent esetleg, mert akkor van egy fonokod akihez odarohanhatsz, hogy megoldja a problemaidat.

    A szamaid pedig rettentoen legbekapottak. Az amit hidegben valo kapacitascsokkenesnek hivnak es reklamalnak miatta, az meg mindig 2-300km-t jelent -20 Celsius fokban, ami fizikai szamitasok szerint is joval realisabb, szoval nem hiszek az anekdotaidban, hogy valami ipse valami kezdetleges elektromos autojaval mit benazott. De ez most nem tartozik a temaba, csak azert mondom, mert total hiteltelenne teszed magad az ilyenekkel. Masik topicban is teljesen legbolkapott szamokkal dobaloztal mar korabban is, amit 2 perc netes keresessel siman meg lehet cafolni...