Körökre osztott, hexa-alapú, fantasy stratégia
-
#22
Nem feltétlenül.
Időlimit helyett lehetne pl. health limit - vagyis nem lehetne így egy klikkre meggyógyítgatni a katonáinkat, csak egy két különleges egység tudna gyógyítani és ők is korlátozott mértékben.
Ilyen módon még jobban is kellene vigyázni az egységeidre, ugyanakkor nem lenne jelen az időlimit idegesítő vonása - hogy folyton azt érzed, hogy valamit kihagysz mert nincs időd felderíteni.
Ráadásul így a taktikázás is jobban érvényesülne, mert lássuk be, itt az összes taktika gyakorlatilag kimerül abban, hogy melyik egységeddel melyik ellenfelet támadd úgy, hogy a legnagyobb veszteséget okozd. A formációkat, apróbb speckókat egyszerűen nincs is idő alkalmazni mert ha gold victoryt akarsz elérni, akkor - főleg a későbbi pályákon - csak menni lehet előre és minden körben támadni, támadni, támadni...