Körökre osztott, hexa-alapú, fantasy stratégia
-
#15
Tegnap kipróbáltam, és igen nagyon tetszik :)
Amire a lent felsoroltakon kívül nagyon hasonlít szerintem az a Final Fantasy tactics, amit szintén nagyon szerettem.
Nekem is problémám van viszont az időlimittel. Szerintem pont, hogy rontja mint a játékélményt, mint a stratégiázást. Egy "rendes" harcban pont az ellenfél semlegesítése, legyőzése lenne a cél, itt viszont inkább vesszőfutás jellegű a dolog, a gold victorykhoz nem egyszer úgy lehet eljutni, hogy mindent figyelmen kívül hagysz, csak a fő célra koncentrálsz az összes egységeddel, mert ha az megvan akkor nyertél. Ez viszont rohadtul irreális, mert oké, elfoglaltad a céltelepülést, de magad mögött hagytad a teljes ellenséges haderőt, akkor abból nem nagyon lenne győzelem... Az AI meg sok esetben rá is játszik erre, szándékosan húzza az időt, még akkor is, ha stratégiailag hülyeség az amit csinál. (Pl. volt egy olyan pálya ahol a legyőzendő fővezér inkább bent ücsörgött a várban és hagyta, hogy halálra nyilazzam távolról, de nem jött ki, hogy támadjon)
A másik, hogy rohadt nehéz, még normál fokozaton is, pedig azért nem idegen tőlem a műfaj. Ha valaki ezzel kezdi a TBS "karrierjét" lehet elmegy tőle a kedve :P