• waterman
    #52
    a dx11-es compute shader ahhoz jó, ami masszívan párhuzamos programszervezést tesz lehetővé. az hogy játékokban AI-t, meg fizikát számolni is jó lesz, az egy dolog, de hány DX alapú szolgáltatása van eleve a windóznak, ami nem játékhoz kell? másra is lehet használni, lehet akár valamilyen kiszolgáló, ahol sok kis terhelésből jön össze a szumma terhelés (i/o műveletekre is jó lesz), lehet ez videó kódolás/dekódolás, videó visszajátszás rettentő nagy felbontásokra nagyítása, fotószerkesztéshez is jól jön majd, ha támogatják a programok, etc. annyi a különbség az opencl-hez képest, hogy ez win specifikus, az opencl-t meg a legtöbb os alatt használni lehet majd, ahol a támogatását megoldották. pl linux alatt mesa vagy gallium3d szintjén a jövőben.
    tehát ez nem csak játékokhoz lesz jó. pl egy folding@home, vagy boinc kliens dx11/openCL támogatással elég komoly kapacitás növekedést hozhatna, ha a cpu terheléséről áttérnének a gpu használatára.