• mujahedin
    #41
    Azért van kevés dx10 játék, mert:
    - a sok minekvistalassúszar xp-ajó userektől (akik a szomszéd pistike tapasztalatai alapján ítélték meg a vistát, és halvány lila gőzük nincs az újításokról, viszont a 7-et nagy újításnak tartják, mikor annyi benne az újítás hogy nyugodtan egy 3. vista service packnak is lehet venni, és kiszedtek belőle pár fölösleges dolgot, amit egy vistából is ki tud bárki egy vlite-al, vagy winpe-vel), és így alkalmazkodni kell az elmaradott os-hez
    - és az eleinte beharangozott, dx10-ként hirdetett, és kamu dx10 módos TISZTÁN dx9-es játékok miatti csalódottságból(krárszisz, vicc szimulátor x, stb) adódó "szar a dx10 minek az" mentalitás miatt, és amiatt hogy a szarozóknak halvány lila gőzük nincs az újításairól
    - és mellesleg az nvidia ellenpropagandájának, ami a dx10.1-nél egyértelmű miért volt, dx10-nél meg azért volt (csöndben, játékfejlesztők zsebébe csúsztatott pénz formájában), mert bár verték magukat a dx10-re hogy igen nekik megy, nem ment az olyan jól. Pl a 9-es és 8-as széria rendkívül gyenge volt a dx10-hez tartozó geometry shader teljesítményben, így ugye nem lett volna nekik jó ha azt használják, mert lemaradtak volna az ati-val szemben.

    Lehet hogy pár hülye szerint nincs értemle a dx10-nek 10.1-nek és 11-nek, de én köszönöm nem kérek az olyan extrém nagy gépigényű, gépigényükhöz képest csúnyácska játékokból mint mondjuk az nfs shit, vagy a gta4, csak mert egyesek nem képesek túllépni a pazarló rendermódszereken, mint a dx10 előttiek.