• djhambi
    #75
    A békásmegyeri és a gödöllői hév végig kiépített néhol töltéssel, néhol ágyazattal.
    Minden télen késtem a középsuliból, mert nem ment a villamos 10 centi hótól sem. És ugyanannyi közlekedési balestem volt villamossal, mint busszal, csak a különbség az, hogy viharos szelek kábelt szaggatnak, és a villamos akkor se megy. Évente 2-3 alkalommal szívtam emiatt.
    Igen, a reggel 7kor tömegközlekedők az általam leírt területen 80%ban 18-25 közötti korúak. Mivel minden nap suliba járok, és tudom, hogy kinek a mije jár a seggemben, mikor kapaszkodóért vagy levegőért kapkodok a tömegben, de egyiket se kapok.
    Szerintem a közlekedési helyzet kritikus, se a hév, se busz, se a villamos nem segítene rajta, mert az autóforgalom nőne. A helikopter drágább, mint a metro. 600 milliárd oda, vagy építheted át egész Budapestet... Házastul, terestül.
    És a metro leggyorsabb tömegközlekedési módszer akkor is.
    És ha csak az én problémám lenne, akkor nem lenne az én problémám, mert nem kéne tömegnyomorban mennem minden nap, mert egyedül mennék.
    És az sem nereséges, ha kenyeret veszel a boltban, csak szükségszerű, nem anyagilag nyereséges, hanem ár/érték arányban. Inkább veszek egy kenyeret, mint hogy éhen haljak...

    És igaz az, hogy a magyar mentalitás rakásfos, de pont erről van szó, mert amíg azt leírod fórumba, hogy a magyar mentalitás fakásfos, kidobhattál volna egy műanyag üveget szelektív gyűjtőbe.

    Az a kérdés, ha valaki külföldre megy, pl. németo-ba, az hazaáruló-e, vagy azért ment el külföldre, mert a hazája elárulta?!

    ...