kernor#136
cca ilyen válaszokra számítottam.30 évvel ezelőtt ha egy mérnököt utasítottak hogy tervezzen meg egy ilyen vagy olyan terméket akkor a legjobb tudása szerint megtervezte.a cég piacra dobta a cuccot és akinek kellett megvette akinek nem az meg kihagyta.persze akkor sem voltak már hülyék a cégek vezetői.olyat terméket nem dobtak piacra amire nem volt szükség.csak hogy időközben megerősödött ez a marketingnek nevezett dolog.aminek megvan az a jó tulajdonsága hogy olyan termékeket vagy szolgáltatásokat lehet nagy mennyiségben és esetekben nem olcsón rásózni az emberekre amikre nincs is szükségük.az amerikai cégek ebben élen járnak,többek között az apple.persze itt Európában is van ilyen,de egy kicsit vissza fogottabban.a kedvencem az,amikor az autógyárak már már hajszálpontosan definiálják egy új típusuk leendő vásárlórétegét(életkor,nem,foglalkozás,stb).ez sem egy szép dolog.trendi helyen kajálni?mire gondolsz?a McDonáld's-ra.persze hogy nem járok oda.pedig majd minden nap mondja a tv hogy ott jó lenni,jó enni.had idézzek valakit:"minden reggel a munka,délben hamburger a meki,műanyaggal tömköd tele te meg fizetsz neki".persze egy jó étterembe ahol finom ételeket kapok épeszű áron mint mondjuk Győrben a veszti hajón,oda persze elmegyek.mert valahogy nem érzem úgy hogy sz@rt adnak aranyáron.de egyed csak az élelmiszeripari hulladékból készült "ételt" ha az neked jó.képzeld van biciklim.a lakásomban hajópadló van.honnan veszed azt a hülyeséget hogy trendi a zuhanyzó???ennél erőltetettebb marhaságot még nem hallottam.tudom hogy az lcd tv nagy szívességet tesz a szemnek,de nincs olyanom.sőt semmilyen tv-m sincs.de nem azért mert trendi dolognak tartom a tv-t.hurrá!!! valaki elolvasott egy Audi gyári katalógust.nem hallottál még arról hogy az autógyárak HAZUDNAK?valakitől kérd kölcsön az Autobild 2008 januári számát.olvashatsz egy két meglepő dolgot az autók csomagtartójának térfogatával kapcsolatban.ha nem vagy lusta utána nézel.igazam volt.divatmajmokkal nem kell vitatkozni.