

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#744
Valoszinuleg az rF2-vel nem lesznek ilyen gondok, mivel a regi engine-t piszkaljak, maradnak a DX9-nel, semmi post-process es csicsa (egyelore beta, majd talan jovore valamikor), nehany alap cucc, ami mar 5 eve is mukodhetett volna, es inkabb a reszletessegre mennek ra, mert azt ma mar izombol kiszamolja minden;)
Es ez nem rossz, ettol meg lehet ugyanolyan jo, latvanyos es szep.
Persze, mozgasban meg nem lattunk semmit normalisat: az idojaras megoldasuktol, az "uj" ai-tol es fizikatol fuggoen, lehet hogy meg sem fog moccanni (ha ezzel is mindenki azonnal full beallitasokon probalkozik):)