• unrealnoise
    #653
    ebben igazad lehet, az élmény egészen más lehet, bár ha szar az AI az f1 2011-ben akkor kuka az egész. SHIFT 1-nél, kettőnél sokmindent kamuztak össze-vissza, még a tesztelők is gyakran hülyék voltak, dicsértek az AI-t, holott tiszta hülyeségeket csináltak folyton...

    Én egyébként pont az élmény miatt várom az rF2-őt, nekem a grafika eddig bejön nagyon, bőven elég, hangok is tuti jók lesznek (közönség, boxszemélyzet, eső, meg mindenféle hülyeséggel), a fizika meg tuti fejlődött azért. meg hát csúcsminőségű történelmi pályák, áááhhh...

    AI szerintem itt már jó lesz, és tuti nem csinál annyi baromságot az ellen mint mondjuk a SHIFT-ben. Bár ha a CARS tényleg javul, és kipofozzák, akkor az rF2 esélytelen lesz vele szemben nálam.

    a GTR3 meg vicc, a simbin tanulhatna az SMS-től, folyamatosan főoldalakon látni már egy ideje a C.A.R.S. dolgait, óriási ez az egész, már maga az ötlet is. A fejlesztés nyilvánosságával tulképp csináltak egy nagyon jó ingyenreklámot maguknak.

    rF2-től egyébként nem tudom mit vár az ISI, motort eladják, oké, de erre alapozni szerintem kevés, sokkal jobban jártak volna szvsz, ha ők vágnak előbb egy C.A.R.S. szerű rendszerbe. Annak van jövője. Vagy tényleg egy komoly, saját játékot kell csinálni, brutális tartalomal. (40+ pálya, esetleg pár csomaggal később bővítve), de mint mondtam a cars rendszere lenne a nyerőbb.

    egyébként le merem fogadni, hogy majd meg is lépik ezt idővel.
    "gmotor3" vagy "2.5" kinek kell majd? Simbin saját motoron dolgozik, SMS-nek sem kell, majd rápakolják a régi engine-re az esőt meg ilyesmit, a többi játék meg igazából szvsz nem kavar nagy port a játékpiacon. Ők tudják mindenesetre.