

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#2629
Nem igertek semmi egetrengetot grafikaban (gMotor2.5-t igertek csak;P). De ahhoz kepest, szerintem, eleg jo lett, sok olyan dolog kerult be, amitol latvanyos lett: full dinamika (egyelore csak itt van ilyen), onarnyekolas, HDR-beta es lesz/van bloom is. Ha ezeken kivul meg csicsat szeretnel, akkor marad a realtime motion-blur es a melysegelesseg, de ez mar kicsit sok lenne, feleslegesen zabalja a gepet.
A CARS, amit sokan szepnek, latvanyosnak mondanak, igazabol semmi extra ehhez kepest;) Abban csak elorebb tartanak a HDR/Bloom effekteknel, es bazinagy de statikus texturakat hasznalnak. Elinditva 1 palya 1 auto 4-600MByte textura mennyiseget hasznal. Ezenkivul semmit nem tud latvanyban:)
Ha tolsz majd ezzel 1-2 versenyt, valodi full dinamikaval (gyorsitott napszak es idojarasvaltozas), rajosz, hogy boven jo ez latvanyban;) Persze gep kell hozza, mert kikapcsolva a lenyeget (arnyekok, fenyek, efektek), statikusan hasznalva valoban nem tobb egy rF1-nel;)