

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#243
Az elobb csak tippeltem, nem olvastam utana, de szinte biztos voltam benne, hogy csak latvanyelem;)
De remelem az esoeffekteken valtoztatnak, lesz benne valami dinamizmus. Legalabb a tobbeves SimBin szintet erjek el, az F12010 teljesen futurisztikus.
Sajnos az eso, ugynaz mint a tobbi, ha nincs rendesen kidolgozva, az is csak latvany elem. Ha csak jobban csuszik, tukrozodik, valami animalodik es sotetebb van, az nem sokat er.
Dinamikus szelvedo kell, esocseppekkel, torlessel, koszolodassal, vizfuggonnyel; fokozatos atmenet a szaraztol a vizatfolyasokig; tocsak, vizes/szaraz ivek, foltok; felszaradas; vizmennyisegtol fuggo melegedes/hules, kopas, es gumiprofiltol fuggo feluszas.
Nah, ezekbol amit eddig lattunk, a statikus esos kornyezet volt, es az ismetlodo 5 framne-bol allo esocseppes szelvedo effekt...