

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#1860
A Shader-ezes hasonlo a texturazashoz, csak kicsit bonyolultabb;)
Igazabol Materialokat kell gyartani. 1 Material 1 Shader-bol all (vertex/pixel/post „kompozitalo scriptek”), ami tobb layer-t/csatornat tartalmazhat, egyenkent texturakkal (plusz azok sajat alpha-csatornajaval). 1 shader 2-4 „layer-bol” all, de van ami ennek a ketszerese;)
Az rF2-ben tobb mint 100 (szaz! ;P) fele shader van, ezekbol kell kivalasztani a megfelelot;)
A BTB mar elore elkeszitett materialokat hasznal, ott max texturakat kell cserelgetni, az mas vilag;) Azert palyaepito program.