

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#1829
Lehet konvertalni, ugyanaz az a rendszer, sot nem szall el az uj shade-erek miatt, egyszeruen csak lenullazodik. Vagyis ujra kell shade-erelni az egeszet, de ez a minimum, ennyi valtozas utan. De mar ez nagy segitseg, konnyedseg, valszeg figyelt ra az ISI, hogy kompromisszumokkal, de megoldhato legyen.
Ha uja lesz shade-erelve egy palya, akkor mar mukodik rajta minden (idojaras, eso, felhok, RealRoad stb.).
De ahhoz, hogy ertelme legyen, elerjen valami rF2 alapallapotot, dolgozni kell vele pluszban rendesen:
animaciok legyartasa; szel dinamikak beallitasa, moldellezese; tukrozodo feluletek keszitese; esovedo reszek; sokkal reszletesebb object mennyiseg; reszletesebb 3D-s aszfalt (10—20-szorosara nott az erzekenysege a feluletszamitasnak!); uj LOD/VisGroup elemek az optimalizaciohoz; uj arnyek kezeles; stb;)
Csak hirtelen nehany, ami most eszembejutott;)
Az egyszeru kovnverterek nem mukodnek. Egyelore meg ahhoz is moddelezni kell valamennyit, hogy alaphelyzetben normalisan mukodjon a palya. Ez bizonyos fokig szerencse, mert a gyors, barkacs konvertek nagyresze igy elmarad.