

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#18161
Nem hinnem;) Legalabbis, kozvetlenul tuti nem. Az ACC mar Unreal engine, van benne 1db ~5Gb-os PAK file:) Hogy kicsomagolva mi lehet benne, gozom sincs. De valszeg sokkal bonyibb mint az AC volt. Foleg ha eleve konzolra is epitik az engine-t, akkor tuti valami kismillio file-bol all. Nem hinnem, hogy csak a megjelenites Unreal, ha hosszutavban gondolkodnak, akkor "rendesen" ossze van rakva. Vagyis tuti nem egy AC egy darab 3D statikus "tomb" file;)
Raadasul egyedul konvertalgatni, hetekig-honapokig (hogy normalis legyen), az rF2 giga-kozossegnek, nem feltetlenul eri meg;)
Max a full-os ACC-t erne meg, autokkal es palyakkal, de ahhoz kellene egy-ket tucat ember. De szerintem, ez a modolos rF2 hajo mar elcammogott...