

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
unrealnoise #18059 Engem kikészítenek a szimes programok. Most a Raceroom-ot tolom, mert kicsit elegem lett az rF2-ből.
Hogy ne csak károgásnak látszódjon, hozzászólok a roadmaphoz is.
Fasza. Rámennek a grafikára. Tegyék. Mert a pályák grafikai részletességével még nem is lenne bajom, sőt Sebring simán etalon, de vannak itt gondok egyéb téren bőven.
A roadmapokban miről van szó? Jön az UI, jönnek a tartalmak. Ennyi. Ez megy hónapok óta. És akkor még keveset mondtam. A gond az, hogy az UI bár nagyon, nagyon tetszik, de komolyan ezeket leszámítva nincs mit csiszolni a játékban?
Az AI mindenki szerint itt az egyik legjobb, amit alá is írok, de ha bejön az SC olyan baromságok történnek, hogy olyat ember nem sok helyen láthat...
Időjárás is elvileg nagyon jó, meg a napszakváltás is, csak hát közben az AI itt is csinál baromságokat... Gumiválasztások etc... Nah de vissza az időjáráshoz. Ha a futam elejére 100%-os esőt állítok be, akkor ne akkor kezdjen vizesedni a pálya, hanem legyen vizes. Pont.
Az égbolttal megint gondok vannak, ha a futam végére borultat állítok be, akkor miért van az, hogy sokszor még az erősen felhős égbolt is túlzás lenne? Értem én, hogy az életben sem minden úgy történik, ahogy elképzelik, de könyörgöm, akkor mi a tökömnek van az a beállítás?! Mert ha még százalékos értékeket lehetne megadni a programon belül, hogy mennyi eséllyel legyen borult az ég, akkor mondhatnám, hogy így jártam, de nem itt csak azt állítottam be, hogy az legyen.
Lehet szidni a PC2-t, de mérföldekkel az rF2 előtt jár ilyen téren sajnos. Még ha azok a tócsák azért kissé arcade élt is adnak a játéknak.
Az UI is vicc, mi tart eddig? Most fésülik össze? Nem párhuzamosan kellett volna? Tök jó ez az egész, de kezdem azt érezni, hogy totál elment az egész egy olyan platform irányába, mint amilyen az iR volt, sőt még annál is rosszabb. "Tartalomhegyek" mellett érdemben nem is piszkálják a dolgokat, mintha minden cool és jó lenne, és őszintén, pont leszarom, hogy kicsit jobban fog kinézni a játék, ha alapvetően nem jól csinálja azt, amire bizonyos funkciók ki vannak találva. Egyre inkább az az érzésem, hogy online orientált lesz az egész. Ami nem gond, csak közben ne felejtsék el azokat, akik pont az offline játék miatt tartottak ki az rF2 mellett...
Közben meg az iR sokkal jobb tartalmakkal, és jó, bugmentes textúrákkal várja az AI-ra éhező versenyzőket... Egy vagyon lesz ez a kezdőknek, de ki tudja milyen árazást vagy opciót találnak ki a csak offline játékosoknak.
A HUD amit legutóbb csináltak rF2-be, szinte használhatatlan, gyenge, béna. Semmivel nem tud többet, mint pár korábbi barkács megoldás. A delta kijelzése szerintem béna, a lenti ki, és hol van vonalacskáról nem is beszélve. Ott az iR, tanulni lehetne tőlük, egyszerű, mint a faék, de használható, áttekinthető. Jótól lopni, tanulni nem szégyen.
Az rF2 meg oké, hogy elvben sokat tud, csak hát ennyi. Sokszor nem értettem, hogy az emberek, egyes youtube-erek miért tolják annyit a PC2-t, Raceroom-ot, stb... Hát a fentiek miatt...
A teljesítményről nem is beszélve, a raceroom dx9-el is úgy megy, mint a vaj, persze nem is egy gyenge kártyával (GTX 1070Ti), de az rF2-nél közel max grafikán ez a fajta folytonosság igen messze van...
Ez az UI video 2017. áprilisában került fel. Most komolyan, annak örüljünk, hogy kaptunk pár screenshotot? Vicc...
Eddig mindent ész nélkül megvettem, ami rF2-es, de közben kipróbáltam a Raceroomos WTCR-t, és egyszerűen nem tudok betelni vele, nagyon jó lett, most vagy ezt találták el nagyon, vagy csak fejlődgetett annyit a játék egészére nézve...
Nézzétek el, hogy ennyire negatív vagyok, de ha valaki, akkor én szeretném igazán, hogy jó legyen ez a cucc, de nem, sajnos nem látom azt, hogy ez belátható időn belül number one szim legyen számomra...
Utoljára szerkesztette: unrealnoise, 2018.10.03. 20:20:26