

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
Betyarkoro #18045 Hát nem. Megint körbekell majd mindent textúrázni. A játék más módszert fog használni a képalkotásra és az összkép jobb és élethűbb lesz.
Itt egy száraz teória a módszerről: https://marmoset.co/posts/basic-theory-of-physically-based-rendering/
Lényeg az egészből. Hogy nekünk semmit sem kell tudni a működésről. Viszont ez a standard minden modern játékban. Ettől jobb technika kb csak a raytrace van amit az Nvidia az új kártyákon kezdett el nyomni idén.
Dehát ennek is vannak változatai kitudja hogy s397 milyen megoldást választott.
Igazából ha kíváncsi vagy hogy milyen lesz megnézheted a GRU 2010es mesét. Ez még nem használ PBR-t és a Minyonok 2015ös mesét. Ez már PBR-t használ.
Vagy mondjuk ez:
Ahogy látod a tárgyon a fény másképp jelenik meg. Ezt a techet most megtolják rf2-ben mindenre. Így ha jól csinálják meg nem lesz olyan hogy az autó "kitűnik" a pályáról.
Utoljára szerkesztette: Betyarkoro, 2018.10.01. 17:12:46
