

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#17973
Suiasztok!
Valaki próbálta már ezt a McLaren Shadow rFactor 2 Qualifier-t? Van számomra egy pár érthetetlen dolog. Egyik már rögtön az eseményre történő regisztrálásnál ért miszerint amennyiben a teljes őszinteség jegyében járunk és nem vagyunk még 18 évesek vagy nem rendelkezünk valódi jogosítvánnyal esetleg érvényes útlevéllel nem is enged regisztrálni az eseményre, egyszerűen szürke és inaktív marad a Sign Up felirat. Csak akkor válik aktívvá a link amennyiben minden kipipálunk, ha igaz ha nem, márpedig aki ki akarja próbálni és játszani vele az úgy is ki fog pipálni mindent, akkor meg mi értelme, meg miféle statisztikát lehet ebből levonni. Nekem per pillanat nincs érvényes útlevelem amire sok esetben külföldre történő utazásra sincs szükség Uniós tagország lévén, akkor most én nem regisztrálhatok vagy kamuzzak, hogy ki tudjam próbálni?
Természetesen kipipáltam, mi mást tehettem volna? Továbblépve és elindítva az eseményt szomorúan konstatáltam, hogy elég szánalmas, hogy a Logitech szponzoráció ellenére a G29-es kormányom még mindig nem tudja az autónak megfelelő kormányszöget beállítani és kezelni. Amennyiben viszont magam állítom be driverben (Logitech Gaming Software) a játékban McLaren MP4/8 autóhoz társított 450 fokos kormányszöget, az virtuális kormányelfordulásra tökéletes viszont érzésre olyan az irányítás mintha egy 180 fokban elforduló kormányt rángatnék jobbra balra, de még 540 fokon is.
Azt sem igazán értem, hogy miért vált automatikusan sebességet az autó amikor természetesen ki van kapcsolva az automatikus váltás ugyanakkor miért törik össze az autó amennyiben az ki van kapcsolva (Invulnerability On)? Vagy ezeket a dolgokat máshol kellene ebben az esetben állítani, vagy nem is lehet az egyenlő feltételek miatt? Mondjuk az elég gáz lenne, hogy ha az egyik legelismertebb szimulátorban, amit elsősorban ennek megfelelő közösség is használ nem lehetne csak automata váltóval menni. Lehet az én készülékemben van a hiba de nálam így működik.
Őszintén megmondva az autó kezelésétől, viselkedésétől sem vagyok elájulva, bokszból kihajtva hideg gumikon is ugyanúgy tapad mint 2 körrel később attól függetlenül, hogy jobbra balra rángatom a kormányt a Maggots-ban és Becketts-ben, és lehet, hogy meg fogtok kövezni de igazából semennyivel nem érzem élethűbbnek, szimulátorosabbank a vezetési élményt mint pl. F1 2017 esetében. Pont nemrég toltam itt egy 50%-os versenyt szóval ez a legfrissebb emlékem a 2018-al pedig még jobbnak kellene, hogy legyen de azzal itt még nem próbáltam.
Beállításokkal még nem nagyon bajlódtam, amíg az automataváltós dolog nem oldódik meg addig amúgy is felejtős.
Természetesen tisztában vagyok az rF2 erényeivel hiszen évek óta megvan még ha nem is használom rendszeresen éppen ezért vagyok némileg meglepve.
