

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#17935
Ez a PBR logikus, de erdekes/tipikus, hogy bar a komolyabb engine-nek tudjak (pl. UE, Cry, Unity), a HC/szimes resz valahogy a sajatot preferelja (iR, rF2). Persze logikus, mert annal profibb egy engine, minnel jobban ossze vannak dolgozva az alkatreszei. Csak hat munka, ido.
Ezzel az PBR-rel talan megszunik az engine a kicsit "jatekautos/muanyagos" jellege. Csak persze, minden tartalmat hozza kell igazitani, es amig nincs, parhuzamosan jkell futtatni a dolgokat, ami sose idealis. Lasd. iR, ott is eltartott egy ideig/evekig(:P), amig atalltak PBR/PBS-re, de az igazi atallas meg messze van:D