

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#1761
Azért ne felejsd el, hogy nkp-ben pocsolyák is vannak meg aquplaning (így kell írni?) amit az ffb vissza is ad. Ennek eddig itt még nyomét sem láttam.
Amikor először mentem nkp-vel esőben tátva maradt a szám, itt közel sem volt ekkora feelingem, főleg, hogy ezt a dinamikus cuccot már kb 10 éve láthattuk gp3-ban, vagy 4-ben, nem emlékszem már. Ha meg ráadásul előre le is van scriptelve a felszáradás, azaz hogy hol szárad fel bárhol mész akkor meg még vicces is 2012-ben a történet.
Abból gondolom egyébként, hogy scriptelt, hogy 6 ai-val 29 fokban 2 kör alatt majdnem száraz lett az ideális ív, de mielőtt bármit biztosra mondanék tesztelni kellene.
Legjobban a régi f1-es verda testszik, nagy élmény vele menni, a legrosszabb meg a formula renault. A megan csak minimalisan marad el nkp-tól. Annak talán elég lenne egy kis ffb tuning.