

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#17496
Ennel azert "erosen" latszik a LOD-olas;) De meg mindig jobb, mint alapbol egyszeruen megcsinalni.
A komolyabb engine-eknek (pl. Unreal, Cry stb.) hogy library es engine szinten van beepitve a "tartalom kezeles". "Alkatreszekbol" epitkeznek, aminek a megjeleniteset es optimalizalasat az engine vegzi (elvileg mar a CARS is ilyen, de a Codies is). Vagyis a modell egy "adatbazisba" keszul, sajat azonositoval, tobb 3D/textura/shader reszletesseggel, a palya epito azt helyezi el, az engine meg beallitastol es terhelestol fuggoen azt szamolja amit bir.
Sajnos az rF2 full manual, gazdasagtalan, valszeg az ISI ezert (is) mondott le rola:/