

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#17494
Es ezt ugy, hogy az ISI engine, meg ha nem is mai darab, igazabol eleg profi. Hulyere lehet optimalizalni az arnyekkat es LOD-olast, szet lehet allitgatni a VisGroup-okat es egyebeket, mindent rendesen session-hoz es beallitashoz fuzni.
Persze tudni kellene ki kivel van es ra kellene szanni az idot. De mashogy nem megy. Tippem szerint, ha valoban foglalkoznanak vele, sokkal szebb lehetne es ketszer gyorsabb.
Csak persze, itt jon be a kiadas faktor. Keves eladashoz nem lehet plusz honapokig maszatolni valamivel:/ Es itt a keves eladast csak kis mertekben hatarozza meg a palya minoseg (inkabb a program, tartalom, licencek, kinezet). Persze ha mindent (autok, palyak, hangok, graf es egyeb engine) tutin optimalizalnanak, talan mar lenne annyi sebesseg (fps), hogy kevesebb felhasznalot vesztenenek a 3 moinitoros es VR-esek kozul(?!).