

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
bottleopener #17050 A 64bites binary a dupla regiszterszám miatt magával hoz egy nagyjából 30%-os overheadet használatkor. Tehát _valamivel_, de több memóriát eszik a program 64 biten.
A PCI-E 2.0 határába már régebben is bele-bele kóstolt az rF2, a turbózott kontenttel pedig csak rosszabb lett a helyzet. Ezért /volt régen/ javasolt 3. generációs Intel Core processzort vagy későbbit venni, mert az már PCI-E 3.0-t is támogatott.
Sajnos beigazolódni látszik az, amit gondoltam a csapatról régebben.
-Amit eddig elértek a grafikai oldalon, annak a nagy részét a régi ISI-s öreg kódolta le (DX11).
-Kunostól igazolt srác csak az elején, projektalapon segített be.
-Valódi hardcore grafikai programozó szerintem már nincs is a csapatnál. Amióta Nicholas Cage lelépett, nem kapott érdemi frissítést a motor.
-Intő jel a lelkiismeretes tartalomoptimalizás. Hozzá nem nyúlnának egyébként, ha látnák maguk előtt a határtalan lehetőségeket a motorban, vagy bármi esélyt erre.
A javascriptben kókányolás nem sok mindenre lesz elég attól tartok.