• Alexease
    #16968
    Szerintem naluk ez a 75%, csak ok "igy szeretik" (a McLaren is "furcsa" mas progihoz kepest) :)

    Az onboard ABS/TC/SC "bukta", az ISI nem foglalkozott vele, talan majd az S397 (mintha lett volna erre is igeret?!). Itt a global beallitasok mukodnek, amit "furcsa erzes" bekapcsolni, raadasul csak "3 fokozatu", de elvileg amelyikben gyarilag letezik, ott az auto fizikai reszeben ezekhez vannak rendes beallitasok (vagyis nem egy natur segitseg).
    Vagyis rendesen mukodik, csak kevesebb allitassal es "furcsa" hasznalni.

    Az autok upgrade reszevel valoban foglakoznak, mas autonal is van lehetoseg tobb mindent "atalakitani vagy kivalasztani". Van ahol jobb/bal kormanyos valasztas is van (nem a GT pack-ben:D). Igy ha jo az upgrade, akkor ezekbol mashol 2-3 autot is "kiadnak".

    A mukodes (kormanyzas, tapadas) valoban furcsa.

    Egyreszt gyarilag "keves" a kormanyszog (400 fok, kulon ki is emeltek a leirasban). Masreszt caster-t sem lehet kulon allitani, ami persze nem gond, ha igazabol sem lehet. De kicsinek tunik, elegge hirtelen es "magaalatt fordul". Ami meg igaz is lehet a valodira, szandekosan lehet ilyen, elnezve az auto bazihosszu elejet, sulyelosztasat es egyebeket. Csak kicsit kellemetlen;)

    De tuti hogy a felfuggesztes (rugok, lengescsillapitok, merevites) beallitasai is bekavarnak a mukodesbe es tapadas erzesbe.

    Pl. kozepesen gyors rafekezos kanyarban dol es tekeredik (ami OK), de aztan egyszer csak elfogy a rugout es "beut" a felfuggesztes. Igy hatul, azon az oldalon "megszunik" az oldaltartas; ami igy nem csak megcsuszik, hanem hirtelen az egyensuly is megvaltozik (kasztni doles, tekeredes). De mivel nagy tempo nincs es visszalendul/tekeredik a kasztni, "azonnal" lesz tapadas.