

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
#16870
Altalanossagban a jelenlegi engine-nel es mukodesevel nincs gond (fpf, fagyas vagy ilyesmi). A fizika, gumi es FFB is nagyreszt jo lenne. Persze kinek mi, mindenbe bele lehet kotni:)
De amire sokan panaszkodnak es altalanosabbnak tunik, az az erezhetoen gyorsan osszedobott program tartalmi mukodese (beta-s voltam, valoban gyorsabb volt mint kellene): a nem egysegesen jol mukodo es beallitott autok, auto/palyak fuggvenyeben eltero AI. Meg az egeszen erezheto, hogy mintha hianyozna a tobb honapos, valodi ceges, profi teszteles.
Ha a kovetkezo 3-4 honapban valoban foglalkoznanak vele, csak a jol mukodesre koncentralna (befejezik:P), akkor egy teljesen jo, hasznalhato, elvezetes program lehet belole. Persze nem iR-hez, rF2-hoz vagy AC-hoz kepest, foleg nem 1-1 azokban kiemelkedo funkciot kiemelve, hanem osszessegeben a jelenlegi CARS2 tudassal, tartalommal es zolgaltatasokkal.