

| ISI | Studio-397 | STEAM | S397 Workshop | rFactor2 Store | Forum | DevCorner | Facebook | Twitter | GY.I.K. |
| rF2 Tracks DX11 | rF2 Tracks DX9 | HungarianSimWorld| BSimRacing | VirtualR | RaceDepartment |
-
shiet #16866 Tegnap kipróbáltam a PC2-t.
Az FFB egész jó, a raw profilt használtam. Mondjuk volt egy hiányérzetem amit nem tudtam magamban megfogalmazni hogy micsoda, de vmi hiányzik ami az rF2-ben benne van. Ettől függetlenül jó.
A grafika: tudom mindenki azt mondja, hogy hipiszupi, de nekem nem jött be, mert minden túl világos és sterilnek tűnik még naplementénél is, a rázókő és az úttextúrák elég sablonok, a fák és az épületek nagyon jók. Az eső tényleg fasza, de most komolyan attól hogy van eső mindenki állandóan esőben fog versenyezni?
A hangok: van néhány autó ami egész jó, viszont van néhány ami egy kakkancs mármint a valósághoz képest. Pl. a GT3/GTE Porschék és a BMW-knek közük nincs a valósághoz. Nem próbáltam ki minden autót, csak a GT3-asokat és a GTE-ket.
A pályák: csak néhányat néztem (főleg amcsikat mert azokat bírom) és ami nem lézerscannelt azok nagyon rosszak, Watkins Glen, Road America, Sonoma, nagyon pontatlanok. Long Beach az scannelt és fasza. Le Mans és a régi Hockenheim is tetszik bár ezek nem scanneltek. COTA scannelt, jól néz ki, bár ez élőben is ilyen steril szal a versenyzett pályáim legalján szerepel.
A fizika: én nem vagyok egy szakértő, szal "with a grain of salt", de jónak tűnik, a PC1-nél biztosan jobb mert abban még én is észrevettem, hogy az autók képtelenek kicsúszni. Bár itt is volt néha olyan kanyarom ami elég hihetetlennek tűnt, FFB-n keresztül éreztem, hogy a gumikat szépen darálom lefelé de az autó azért bekanyarodott. iRacingen volt régebben (talán még most is) olyan, hogy a tapadás egyik pillanatról a másikra csak úgy megszünt és az autó ment kifelé, na ezt itt sikerült reprodukálnom ráadásul olyan szituban amiben nem is számítottam rá, hirtelen nincs tapadás és kész. Két ilyen alkalom volt, az egyiket sikerült megmentenem.
COTA-n a hátsó gumikat rendre sikerült túlhevítenem és ez eléggé érződött, mert az autó elkezdett csúszkálni.
Viszont érdekes módon esőben a száraz gumikkal teljesen normálisan tudtam versenyezni, az AI kiment gumikat cserélni én meg nem, és ugyanolyan időket mentünk (100%-on játszottam).
Az AI: van mit javítani rajta. Az első lassabb kanyarban összeütközik az egész mezőny, autóalkatrészek repülnek mindenfelé. Később ha kicsit korábban fékezek egy kanyarhoz mint ők akkor belémrohannak. Később ha már van távolság az autók között akkor mennek ahogy kell. Viszont tetszett, hogy használják a slipstreamet.
Tetszett, hogy könnyedén beállíthatunk egy multiclass versenyt.
Az UI is fasza, bár lehetne vmivel letisztultabb is, a sok képecske meg ikonocska sztem felesleges.
MP-t nem próbáltam.
Ha lesz hozzá jó MP sok játékossal akkor talán megveszem fele ilyen áron, de az utóbbi időben úgysem autókázok túl sokat, szal csak pénzkidobás lenne. :D
Utoljára szerkesztette: shiet, 2017.09.30. 10:13:42